בניית אתרים מקצועית – איך עושים את זה?


כל בעל עסק, קטן כגדול, ארצי או מקומי יודע שאתר אינטרנט מקצועי וטוב ממצב אותו הרבה לפני המתחרים שלו, מייצר לקוחות חדשים ומשמר את הלקוחות הקיימים.

לכן, כשרוצים לבנות אתר אינטרנט או לשדרג את האתר הקיים יש לקחת בחשבון מספר דברים חשובים הנחוצים להצלחת האתר והעסק.

מהם השלבים בבניית אתר אינטרנט מקצועי?

בשלב ראשון צריך לבדוק מהו אופי האתר, האם מדובר אתר תדמית או אתר מכירות. רב העסקים רוצים אתר תדמית מאחר ואינם בנויים למכור דרך האינטרנט, גם אלו שמעוניינים באתר מכירות, בשלב הראשון בונים אתר תדמית כדי להריץ את האתר ולקדם אותו ובשלב השני מפתחים אותו לאתר מכירות.

בשלב הבא, יש לעבוד על אפיון מקצועי לאתר לפני שבונים אותו (ניתן לראות באתר מבנה של אפיון לדוגמא). אפיון אתר אינטרנט מראה בצורה קלה וברורה למראה האתר, היכן ממוקם, הכיתוב, התמונות, המיקום, מבצעים וכו'. תהליך האפיון חוסך הרבה זמן, כסף וכאבי ראש ללקוח ולחברה שבונה את האתר מאחר והשינויים מתבצעים לפני עיצוב ותכנות האתר, כך שהאתר נבנה במהירות ולפי תכנית עבודה מסודרת.

לאחר שהלקוח מאשר את האפיון מתחיל שלב גיבוש החומרים לבניית האתר כגון אודות העסק, תחומי העיסוק, המלצות לקוחות וכו'. אם מדובר באתר מכירות אז הישיבה על החומרים הינה משמעותית מאוד כדי להמחיש ללקוחות את המוצרים הנמכרים באיכות גבוהה.

סטודיו פלפלים הינו סטודיו צעיר ודינמי לבנית אתרים בירושלים, לפני בניית אתר לעסק, מתבצעת חשיבה מעמיקה: מה מתאים לעסק ואיך לקדם אותו על ידי בנית האתר במקסימום חשיפה ובהתאמה ללקוחות הפוטנציאלים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.